Thursday, September 17, 2020

BYE TO 6 OF YOU 😢

Hari ini hari sedih aku. I woke up to see my mum gettin ready to neglect all of my cats. 

In memories, JULI PABLO AISYAH NAMJOON ALI PUTEH. 6 of you 😢. 

Aku sedih  hampa keba buang. Aku tak mampu nk bela hampa sendiri. Hampa ramai sangat. Rumah kita jadi kotor. Mama sakit. 

Aku suka hampa ada kat rumah ni sebab aku tahu hampa selalu doa untuk aku. sebab tu aku okay basuh taik hampa walaupun aku marah. 

Juli : Kucing paling lama dalam rumah ini. Lahir 12 12 12. Mama dah buang 8 kali termasuk yang ini. Juli tak pandai cari makan,  aku harap dia sihat n dapat makan setiap hari. 

Pablo : Satu nya kucing jantan yang suka tido dalam rumah sepanjang hari. Cuma sejak kebelakangan ni dah pandai kencing merata. Itu yang tak best tu. 

Aisyah : aku sayang aisyah. dia comey gebu lembut. dia cantik. tapi aku dh tak mampu nak bela. aisyah tak berak dalam rumah. tapi sebab depa ramai sangat. Keluarga aku tak mampu nk bela banyak2. 

NAMJOON : kucing yang salu aku belai time kecik2. sangat manja. perut dia boroi. Aku harap dia akkann boroi selamanya dan selamat kat sana. 

ALI : KECIK kurus manja jugak. suka makan nasi. Aku harap dia dapat survive kat sana. 

PUTIH :kucing yg paling latest lahir. sama ngn kontot. 

aku sedih sebab kena buang depa 😢. aku harao depaa akan ingat aku selalu. Semoga Allahjaga hampa selalu . 


Saya sedang mencari saya !

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3