Tuesday, April 2, 2013

Sahabat Selamanya :)

Saya pernah tinggal di sebuah sekolah berasrama di luar bandar selama 5 tahun.Kenangan tinggal bersama tu memang payah nak dilupakan .Orang kata agak sukar nak delete .Saya ada kawan baik ,p mana-mana saya selalu dengan dia.Selama 5 tahun kat sekolah tu saya tak pernah berenggang dengan dia ,walaupun kelas kami lain-lain .Nie hah kawan baik aku.

Nama dia Azila <3  .Dia cool ja.tak pernah nak kalut,Aku suka sangat stail dia.Dia ni sempoi but nice..Aku hyper tapi dia ni senyap sikit.Tapi dengan dia la selama 5 tahun aku duk kat sekolah.P makan dekat DM pun dengan dia,poteng latihan sukan pun dengan dia ,keluar DM lambat pun dengan dia ,p surau pun dengan dia.Pokoknya.semua benda aku buat dengan dia .

Dia kawan baik aku selamanya :)
 InsyaAllah 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3