Tuesday, April 2, 2013

Heroines Never Apart 0812 :)

Sekolah saya students dia semua perempuan,dan sekolah saya terletak nun jauhh di dalam hutan sana,namun Alhamdulillah we're still human ,not orang utan even we've stayed there for five years .Saya masuk sekolah tu secara rasminya pada tahun 2008.Kami ada nama batch tau.Yaa,I know semua orang ada nama batch but still ,

Orang panggil batch kami HEROINES.

Semua suka dan duka kami sebagai seorang pelajar ,seorang junior sehinggalah tiba masa kami jadi senior kami lalui bersama .Kenangan yang duk ada dalam fikiran saya memang payah saya nak lupa .Sungguh saya tak tipu .

Aww .shoo shweet 

Tiba masa kami nak berpisah , kami tak henti-henti mengira masa dan hari.Kami tak mau berpisah.Sedih Namun hidup sebagai seorang manusia yang inginkan kejayaan untuk agama,nusa dan bangsa kami kena reda dengan perpisahan ini.Ni gambaq last kami semua time dinner :')

Naa ,cantik-cantik kan..sapa nak cari menantu tu boleh lah contact saya .Depa semua ni ,semuanya pandai-pandai dan Alhamdulillah,kami semua masih contact lagi antara satu sama lain :) 
Cuma satu ja yang saya nak tegaskan kat sini,masa kita ada kawan Appreciate depa nah  .

To me they are not just friends but also my family :)
H5NeverApart lohh <3
Saya sayang sahabat-sahabat saya selamanya :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3