Friday, August 29, 2014

RIADAH DEPAN KOMPUTER

Assalammualaikum .
Kenapa saya kata riadah depan kompeteerr ? sebab saya memang duk melangut depan skrin ni hah.Nanti bila dah tinggal umah ,jangan harap aku nak update selalu belog neh hah .Haha.Masa cuti setengah tahun ni pun lama tak bukak .hehee tapi boleh tahannla masa kat puncak alam dulu ada ugak bukan sekali dua lepas kerinduan tengah malam kat mama,siti ,azian.tak dapat cakap in person cakap on skrin pun boleh .heee.Actually tulis.yes tulis dalam skrin .Im not skyping with 'em why would i 'cakap' dengan depa on skrin .heehe,Dah tengah malam time tu ,tadak sapa nak layan aku .Haha .K laa,just to make sure belog ni hidup even tak selalu update.plus ,i dont have any secret admire to take care of.Haters tu tak tau la.I dunt even wanna care bout that .kalaupun ada ,aku tak mau ambil tahu .waste my time you know.haha.okeyy ,lastly Allah ,please give me the best among the best .please let me be your humble servant before i confront you ya Allah,please put away any bad things around me oh yaAllah .please take care of my hati ,iman n agama.please ya Allah ,take care of my family ,mama,siti azian and abah .aminn.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3