Monday, May 6, 2013

Haroro Grad's DAY :)

Sweet 18's # Graduan Muda :) ~ 

    
Kenangan yang takkan aku lupakan :) 
Terima kasih kawan-kawan .
Entah bila kita bole jumpa lagi  .




HARI KAMI 
H.E.R.O.I.N.E.S Graduation Day !


Kenangan yang dibina walaupun tak sampai 24 jam ,aku tetap akan simpan dalam mindbox aku
dan yang paling penting aku akan simpan space untuk H5 dalam HATI AKU ~


Semoga Kejayaan Menanti kita semua kawan-kawan~



Ya Allah ,
Walau kemana hala tuju kami semua selepas ini ,
Bantulah kami dalam setiap langkah kami ,
Berkatilah setiap langkah kami ,

      Jika cabaran yang kami tempuh ,
Berikanlah kekuatan untuk kami harungi Ya Allah ,
Berikanlah kedua ibu bapa kami peluang untuk melihat kejayaan kami
dan berikanlah kami kesempatan untuk 
membalas jasa kedua ibu bapa kami serta guru2 kami 

Amin ,amin ya rabbal a'lamin

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3