Tuesday, April 2, 2013

TAN KI Si Comel


 Nama dia ialah Tan Ki .Dia adalah raja kat kem kami .Hampa tengok tray dia .
First aku tanya.

 "Nama dia apa?" mata tak berkelip melihat isi 'tray'nya .

 Depa duk habaq .

"TANGKI" 

 "Bagitau lar elok-elok ,nama sebenaq dia ei..?"

Depa pun kata.

"Betulla."

So ,I bet ,no wonder if he eat likes that if his name TAN KI :) 

Walau pun dia neh makan banyak ,tapi dia ni memang seorang yang considerate.Pasaipa aku kata lagutu ? sebab dia ni memang active bab-bab bercakap kat depan.

Manyak berani ini olang maa :)

Dua kali kem aku ada event ,dan dua kali itu jugak laa dia rela hati dan sponsor diri untuk jadi MC pada malam tu.Bebanyak terima kasih aku nak ucapkan dekat dia sebab menyelamatkan kami semua daripada 'dipaksa' oleh cikgu .

'Siapa volunteer nak jadi MC? ' Jurulatih sering bertanya .

'Saya mau cikgu '  :)

So gentle MYCUTIE TAN KI :)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3