Friday, April 26, 2013

Reasons

Sebab apa dalam bulan 4 neh ,aku banyak sangat update blog ? .Sebab musababnya adalah :-

  • Banyak kekosongan masa dapat diisi
  • Internet laju time neh nak wat cam mana
  • Aku tak dapat mana-mana tawaran lagi 
  • Aku tak berapa nak sibuk la tuhh masa aku update blog =.=
  • Mak aku bayaq bil elektrik lebih pada biasa menyebabkan aku boleh online memanjang untuk tuntut ganti rugi yang telah pun dibayar
Apabila aku tak update blog tu maksudnya :-

  • Berukband already expired
  • Maybe  I pergi kerja letew tak sempat nak update blog
  • Sibuk urus rumah tangga ,kemas rumah,bancuh susu untuk Putehh ,dll
  • Pergi bergosip dgn kawan
Dan ada pulak satu suara halus berkata ,

 'Eh ,dia ni aku tak tanya pun ,perasan je lebih '

Dan untuk menjawab soalan itu .hati kecilku berkata ,

'Blog aku kot ,aku punya pasai la nak update pasai apa' 

Walaupun berbunyi sedikit 'keras' di situ tetapi ketahuilah 

Saya amat menghargai anda yang membaca blog saya 
Terima kasih semua :)

2 comments:

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3