Sunday, March 31, 2013

Aku nehh baru lepasan SPM :) result SPM baru keluar aituhh and Alhamdulillah result aku cukuplar untuk aku teruskan hidup aku dan kejar cita-cita aku sebagai seorang lecturer esoq besaq.iA ,Mesti bosan kalau kenal aku sorang ,,mehh kenall ngan  keluarga aku :)



nie Madam besar kami :)
Ya Allah ya tuhanku ,panjangkanlah umur ibuku,
berikanlah dia kesihatan ya baik
berikan aku peluang untuk membalas jasa ibuku 

aku ada 2 orang kakak yang hot gitew,, 

nehh kakak sulong aku yg 'garang' People call her Yenn  # gamba neh the best shot i can publish 

hah ni azian :) kakak aku yg secong yang agak pemalas ,hahaha
aku sebagai adik yg solehah sentiasa la jugak menolong mereka-mereka di atas 
so,dont say im live for nothing .






2 comments:

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3