Sunday, March 31, 2013

PLKN :')

Nama aku telah pun di 'right' klikkan oleh Menteri Pertahanan tahun lepas untuk menyertai PLKN .

masa aku dapat surat tuhh cenggini muka aku -.-'.aku langsung tak boleh belah ngan aktiviti lasak nehh.kena pulak kat nun jauuh di sana ,Perak # tempat kelahiran aku :) 

aku tak larat larr wei nak cakap banyakk ..aku tunjuk gamba ja lahh kat hampa semua


nie semua kawan2 aku yang aku takkan lupa sebab depa selalu ada dengan aku 
TERIMA KASIH FRIENDS <3
 Hampa tau apa ,hari first kat kem menangis dalam selimut lerr demoo tambah-tambah aku nehh yg datang nya dari planet kelantan nuhh ,,jauh bukan menn ,nek keretapi muntah telan balik la



yang nehh pulak Chinese kompeni kami BRAVO ! merangkap dormate aku :)
ALAMANDA the best :) 
kenapa pulak tetiba kata the best ,sebab dorm aku CHAMPION
TERKEMAS ,TERCANTEK :D

2 comments:

Terima kasih kerana leave komen :D
Ilebiuuu la <3